ابهام روز؛ نقش دبیرکل فدراسیون در سرمربیگری منصوریان در تراکتور

ابهام روز؛ نقش دبیرکل فدراسیون در سرمربیگری منصوریان در تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- آیا دبیرکل فدراسیون فوتبال در حضور علیرضا منصوریان در تراکتور نقش داشته است؟

به گزارش فوتبالی، این ابهامی است که پاسخ مشخصی برایش وجود ندارد. بعد از آنکه منصوریان در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد از طریق شخصی که دوست مالک باشگاه تراکتور بود، با زنوزی جلسه گذاشت تا درباره سرمربیگری تراکتور با مالک این باشگاه مذاکره کند.

اگر چه منصوریان اسمی از این شخص نبرد اما صحبتهای نماینده زنوزی نشان می‌دهد که فرد مربوطه کسی نیست جز مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال.

بهداد بیات در گفت و گوی رادیویی دیروزش به نکته قابل توجهی اشاره کرده و گفته است: احساس می‌کنم آقای منصوریان کامل صحبت نمی‌کند. ایشان از حضور نفر سوم بین خود و آقای زنوزی صحبت می‌کند که من نمی‌دانم منظورشان چه کسی است. اگر منظورشان آقای محمدمهدی نبی است، خیلی با صراحت بگوید. من شنیدم که آقای نبی ایشان را به آقای زنوزی سفارش و حضورش در تراکتور را ضمانت کرده بود.

نماینده مالک باشگاه تراکتور در حالی از نقش دبیرکل فدراسیون فوتبال در حضور منصوریان در تبریز صحبت کرده که معاون ورزشی تراکتور چندی قبل اعلام کرده بود، منصوریان از طرف کسی برای مربیگری در تراکتور سفارش نشده بود.

نصیرزاده گفته بود: منصوریان رزومه خیلی خوبی دارد و سرمربی درجه حرفه ای آسیا است‌. فکر نمی‌کنم کسی وی را توصیه کرده باشد بلکه توانمندی و مهارت‌های قبلی خودش عامل انتخاب این مربی بوده است.

1984