پیام مسی پس از عبور از پله و ثبت شدن در تاریخ

پیام مسی پس از عبور از پله و ثبت شدن در تاریخ

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پس از ثبت گل شماره 644 خود، رکورد تاریخ در زمینه تعداد گل برای یک تیم باشگاهی در تاریخ فوتبال را شکست و از رکورد 643 گل پله برای سانتوس عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی حالا صاحب یکی از دست نیافتنی ترین رکوردهای تاریخ فوتبال شده است، رکوردی که شاید تا سالها در اختیار خودش باشد و قطعا این که رکورد را از اسطوره ای نظیر پله گرفته برای خودش و بارسلونا افتخار بزرگی است.مسی حالا در صفحه اینستاگرام خود با بیش از 172 میلیون دنبال کننده پیامی به بهانه عبور از پله منتشر کرده است. لئو نوشته است:" زمانی که فوتبال را شروع کردم، هرگز به این که رکوردی را بشکنم، فکر نمی کردم، به خصوص شکستن رکوردی که تا امروز در اختیار پله بود. فقط می توانم از همه افرادی که در این سالها به من کمک کردند، تشکر کنم، از هم تیمی هایم تا خانواده ام، دوستانم و همه افرادی که هر روز از من حمایت می کنند، درود."

مسی فصل جاری را خوب شروع نکرده است اما در بازیهای اخیر گلهای مهمی را برای تیمش زده و امیدوار است که ورق را برگرداند و بتواند همچون فصل گذشته آقای گل لالیگا شود و البته در کنارش عناوین تیمی را کسب کند. در حال حاضر کسی نمی داند که مسی آخرین فصلش را در بارسلونا سپری می کند یا خیر.

4125