دو راهی زیدان برای رئال مادرید؛ پوگبا یا کاماوینگا؟

دو راهی زیدان برای رئال مادرید؛ پوگبا یا کاماوینگا؟

پایگاه خبری فوتبالی - چندی پیش، مینو رایولا وکیل پل پوگبا اعلام کرد که دوران این بازیکن در اولدترافورد به پایان رسیده است و این بازیکن به زودی منچستریونایتد را ترک خواهد کرد. رئال مادرید و یوونتوس به عنوان دو گزینه برای پل پوگبا شناخته می‌شوند، اما زیدان برای رئال مادرید گزینه‌ی دیگری را هم در سر دارد.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان از زمان حضورش در رئال مادرید به جذب پل پوگبا علاقه داشته و سعی کرده او را به مادرید بیاورد اما زیدان به یک بازیکن دیگر هم نگاه می‌کند. به گفته آ اس رئال مادرید قصد دارد ادواردو کاماوینگا، ستاره‌ی جوان تیم رن فرانسه را در آینده به خدمت بگیرد. ادواردو کاماوینگا اصالتی آنگولایی دارد اما برای تیم ملی فرانسه بازی کرده است. قیمت این بازیکن 60 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و رئال مادرید اگر می‌خواهد او را به خدمت بگیرد باید چنین رقمی را بپردازد. ادواردو کاماوینگا نوید هافبک آینده داری را در فوتبال فرانسه می‌دهد و اکنون زیدان بر سر دو راهی جذب پل پوگبا و ادواردو کاماوینگا مانده است، چرا که هر دو بازیکن مورد تایید او هستند.

در هر صورت باید دید که تصمیمات رئال مادرید در نقل و انتقالات به چه شکل خواهد بود و آینده این بازیکنان چگونه رقم می‌خورد.

1470