آینتراخت برانشوایگ 0-2 دورتموند؛ صعود آرام زنبورها

آینتراخت برانشوایگ 0-2 دورتموند؛ صعود آرام زنبورها

پایگاه خبری فوتبالی - در رقابت‌های جام حذفی آلمان، بورسیا دورتموند موفق شد در خانه حریف با نتیجه‌ی 2 بر 0 آینتراخت برانشوایگ را شکست داده و راهی دور بعدی رقابت‌های جام حذفی آلمان، موسوم به دی اف بی پوکال شود. در این بازی دورتموندی ها از همان ابتدا سوار بر بازی بودند و خیلی زود توانستند به گل برسند و با حفظ آن و زدن یک گل دیگر در دقایق پایانی بازی، راهی دور بعدی رقابتها بشوند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی جیدون سانچو عملکرد خوبی داشت و بازی را درخشان شروع کرد. او که مدت هاست مورد علاقه‌ی منچستریونایتد قرار دارد، در این بازی در دقیقه‌ی 12 گل زنبور ها را ساخت. او با پاسی که برای مت هوملس فرستاد زمینه‌ ساز گل دورتموند شد. مت هوملس گل اول زنبور ها را در این بازی در دقیقه 12 به ثمر رساند و این گل تا اواخر بازی پا برجا بود تا اینکه زنبور ها توسط سانچو در دقایق پایانی باز هم به گل رسیدند تا دورتموند در این بازی به پیروزی رسیده و راهی دور بعدی رقابت‌های جام حذفی آلمان شود. یکی از نکته های این بازی حضور تورگان هازارد، برادر ادن هازارد، از دقیقه 83 در ترکیب دورتموند بود.

در هر صورت این بازی با پیروزی بورسیا دورتموند به پایان رسید و باید دید که رقیب زنبور ها در مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها کدام تیم خواهد بود.

1470