رئال سوسیداد 0-2 اتلتیکو مادرید؛ محکم شدن جای مردان سیمئونه در صدر

رئال سوسیداد 0-2 اتلتیکو مادرید؛ محکم شدن جای مردان سیمئونه در صدر

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین بازی های هفته‌ی پانزدهم لالیگا، اتلتیکو مادرید که در حال حاضر صدرنشین لالیگاست به مصاف رئال سوسیداد، تیم سوم جدول رفت. این بازی در زمین رئال سوسیه‌داد برگزار می‌شد و اتلتیکو مادرید در آن میهمان بود اما عملکرد بسیار درخشانی داشت و توانست با نتیجه‌ی دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید که در این فصل از رقابت‌های لالیگا به جز شکست مقابل رئال مادرید دیگر باختی را تجربه نکرده است، دوباره روی نوار پیروزی قرار گرفته است. آن‌ها در خانه‌ی رقیب با دو گل سوسیداد را که تیمی خوب در این فصل از لیگ اسپانیا نشان داده، شکست دادند تا نشان دهند که همچنان هم مدعی صدرنشینی قهرمانی هستند. در این بازی اتلتیکو مادرید هر دو گل خود را در نیمه‌ی دوم به ثمر رساند. گل اول آن‌ها توسط ماریو هرموسو در دقیقه‌ی 49 به ثمر رسید و گل دومشان هم در دقیقه‌ی 74 توسط مارکوس یورنته تا بدین ترتیب سه امتیاز شیرین دیگر به حساب مردان ال چولو واریز شود و جایگاه آن‌ها در صدر جدول محکم تر شود.

در حال حاضر نزدیک ترین تیم به اتلتیکو مادرید، رئال مادرید است و باید دید که رقابت آن ها در هفته های آینده‌ی لالیگا به کجا خواهد کشید.

1470