ترکیب جالب بارسلونا مقابل وایادولید با سه مدافع میانی

ترکیب جالب بارسلونا مقابل وایادولید با سه مدافع میانی

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و وایادولید برای ادامه مسابقات لالیگا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از توقف مقابل والنسیا و عملکرد ضعیفی که در لالیگای 21-2020 داشته، امشب در مقابل وایادولید تلاش خواهد کرد تا پیروز شود و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. کومان می داند که اگر شرایط مدیریتی بارسلونا نرمال بود و بارتومئو استعفا نداده بود، شاید اکنون باید نگران صندلی خود بود اما هرج و مرج مدیریتی باعث شده تا مربی هلندی فعلا نگرانی نداشته باشد. به هر صورت کومان با ترکیبی متفاوت به مصاف وایادولید رفته است. او این بار از سه مدافع میانی استفاده کرده و به نوعی با سیستم 2-5-3 به میدان رفته است. در حقیقت به نظر می رسد که مربی هلندی نگران ساختار دفاعی است و به همین خاطر سیستمی را انتخاب کرده که با تاریخ بارسا هم زیاد همخوانی ندارد.به هر صورت بارسا می داند که جای اشتباه دیگری ندارد. آنها فعلا هشت امتیاز تا اتلتیکو و رئال تا صدر جدول فاصله دارند.

ترکیب بارسلونا در بازی امشب بدین شرح است : ترشتگن، آرائوخو، لنگله، مینگزا، دست، پیانیچ، دی یونگ، پدری، آلبا، مسی و بریتویت.

ترکیب وایادولید هم بدین ترتیب خواهد بود: ماسیپ، هرویاس، خواکین، خاوی سانچز، ناچو، خوتا، میشل، آلکاراز، اسکار پلانو، مارکوس آندره، ویسمن.

4125