عکس؛ بی‌تفاوتی مسی به تشویق هواداران و پایین انداختن سرش

عکس؛ بی‌تفاوتی مسی به تشویق هواداران و پایین انداختن سرش

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای بازی مقابل رئال وایادولید، راهی شهر میزبان شده است. بازیکنان بارسلونا هنگام رسیدن به این شهر، پس از اینکه از هواپیما پیاده شدند، با اتوبوس های مربوط به باشگاه به هتل محل اقامتشان رفتند و مقابل آن پیاده شدند و از جایی که هواداران هم در آنجا حضور داشتند، رد شده و به سمت محل اقامت خود رفتند. یکی از صحنه های جالبی که در این حین به وجود آمد، بی تفاوتی لیونل مسی نسبت به هواداران بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این روز ها اوضاع خوبی را تجربه نمی‌کند و به نظر می‌رسد که این قضیه روی بازیکنان این تیم از جمله لیونل مسی تاثیر گذاشته است. در تصاویری که از مسی هنگام ورود به وایادولید منتشر شده، مشخص است که او هنگامی که با خیل هواداران خود مواجه می‌شود که در حال تشویق او هستند، ابتدا یک نگاه بی تفاوت به آن‌ها می‌اندازد و سپس در حالی که سرش را به پایین انداخته و نگاهش را به زمین می‌دوزد، به مسیرش ادامه داده و پس از عبور از آن‌جا سرش را بالا می‌گیرد و به مسیر مقابلش خیره می‌شود.

مسی در بازی قبلی بارسلونا به رکورد پله به عنوان بیشترین گلِ‌زده برای یک باشگاه دست پیدا کرد و باید دید که ادامه‌ی روند او به چه شکل خواهد بود.

1470