هازارد بالاخره به لیست رئال مادرید برگشت اما مودریچ مصدوم شد

هازارد بالاخره به لیست رئال مادرید برگشت اما مودریچ مصدوم شد

خبرگزاری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی چهارشنبه شب مقابل گرانادا اعلام شد. رئال مادرید فعلا مشترکا با اتلتیکو در صدر جدول لالیگا قرار دارد. دو تیم مادریدی هر دو شرایط خوبی دارند و رقابت داغی را برای قهرمانی لالیگا دارند هر چند که تیم زیدان دو امتیاز بیشتر دارد و همین مسئله باعث می شود تا تیم زیدان حق اشتباه نداشته باشد چرا که اگر اتلتیکو بازیهای معوقه خود را ببرد می تواند قاطعانه در صدر جدول قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پنج برد پیاپی داشته و حالا می خواهد در یکی از آخرین بازیهای سال 2020 به هر سه امتیاز بازی مقابل گرانادا برسد. رئال با کسب پیروزی در بازی چهارشنبه شب در ورزشگاه دی استفانو می تواند با خیال راحت به استراحت کوتاه پیش از بازی بعدی برود چرا که پس از بازیهای فشرده و انجام 10 بازی در 33 روز، رئالی ها یک هفته تا بازی مقابل الچه در روز دهم دی فرصت خواهند داشت. هازارد در لیست رئال مادرید مقابل گرانادا قرار گرفت ما لوکا مودریچ هافبک کروات به علت مصدومیتی جزئی تنها غایب است. انتظار می رود که مودریچ تا بازی مقابل الچه از مصدومیت ریکاوری کند.

لیست رئال مادرید مقابل گرانادا بدین شرح است: کورتوا، لونین، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، ناچو، مارسلو، اودریوزولا، مندی، کروس، کاسمیرو، والورده، اودگارد، ایسکو، هازارد، بنزما، آسنسیو، لوکاس ، یوویچ، وینیسیوس، ماریانو و رودریگو گوئس.

4125