کونته: اینتر به دنبال رسیدن به صدر جدول سری آ است

کونته: اینتر به دنبال رسیدن به صدر جدول سری آ است

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی اینتر اعلام کرد آن‌ها به دنبال صدر جدول هستند.

به گزارش فوتبالی، کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار اینتر مقابل ورونا گفت: ورونا از سال گذشته تا امروز بازی‌های خوبی انجام داده و به همین دلیل هم باید به یوریچ سرمربی آن‌ها تبریک گفت. بازی سختی خواهد بود زیرا حریف همیشه برای تیم‌های بالای جدول مشکلات ایجاد کرده است. باید مراقب باشیم و بدانیم با چه تیمی بازی داریم.

کونته در ادامه افزود: ۲ روز پیش بازی کردیم و امروز هم باید خودمان را برای دیدار مقابل ورونا آماه کنیم. باید تمام انرژی‌مان را در آخرین بازی سال ۲۰۲۰ خرج کنیم. حضور میلان در صدر جدول؟ آن‌ها فوق‌العاده کار می‌کنند و من برای پیولی خوشحالم. ما در حال ساختن یک مسیر هستیم تا اینتر را به صدر جدول سری آ برسانیم. این مسیری است که با سخت کوشی ساخته شده.

سرمربی اینتر درباره برنامه‌های اینتر در ادامه گفت: باید با باشگاه صحبت کنیم. تصمیماتی در ابتدای فصل گرفته شده و حالا فرصت مناسبی برای بحث، پیش از فصل نقل و انتقالات پیش رو است.

از کونته پرسیده شد مصدومیت‌ها سانچر مربوط به اردوهای ملی است یا به خود او بستگی دارد که کونته پاسخ داد: صادقانه بگویم که نمی‌دانم اما یکی حقیقت وجود دارد که او اغلب مصدوم است.

1101