فراهانی:‌ وقتی شکست می‌خوریم، همه مقصر هستیم/ روزهای خوب شهرخودرو هم از راه می‌رسند

فراهانی:‌ وقتی شکست می‌خوریم، همه مقصر هستیم/ روزهای خوب شهرخودرو هم از راه می‌رسند

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو گفت:‌ ما تیم بسیار خوبی داریم و مطمئن باشید روزهای خوب شهر خودرو هم از راه می‌رسند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، میلاد فراهانی در خصوص وضعیت شهر خودرو بعد از شکست برابر گل‌گهر سیرجان گفت: ما در سیرجان شکست بدی خوردیم و این به دلیل برخی اشتباهاتی بود که مرتکب شدیم، البته وقتی می‌بازیم نمی‌توان این موضوع را فقط گردن یک نفر انداخت و مطمئنا همه مقصر هستیم، همانطور که در پیروزی‌ها نیز همه سهیم هستیم. وقتی تیم شکست می‌خورد همه ناراحت هستند اما مسئله مهم این است که خیلی زود باخت را فراموش کرده و به فکر بازی‌های آینده باشیم.
دروازه‌بان شهر خودرو در مورد اینکه آیا آنها با مشکل فنی مواجه هستند، تاکید کرد: تیم ما مشکل خاصی ندارد، مسئله مهم این است که کادر فنی و در رأس انها آقای رحمتی تلاش می‌کنند و روی کارشان وقت می‌گذارند تا یک مسیر خوب را طی کنیم و نتایج خوبی بگیریم. ما هدفی جز خوشحال کردن هواداران نداریم و از آنها می‌خواهیم که تیم را حمایت کنند. به هر حال برد و باخت برای هر تیمی وجود دارد اما در مورد شهر خودرو باید بگویم که تیم خوبی داریم و روزهای خوب ما هم از راه می رسند. باید این را هم در نظر گرفت که امسال تغییرات در تیم ما زیاد بود و بازیکنان نیاز به هماهنگی بیشتری دارند، با این حال در هفته‌های گذشته نشان دادیم که از لحاظ فنی تیم شایسته‌ای هستیم و اگر بدشانس نبودیم، الان موقعیت بهتری در جدول داشتیم.

فراهانی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر آلومینیوم اراک تصریح کرد: آنها نسبت به هفته‌های ابتدایی شرایط بهتری دارند و بازی آسانی در پیش نداریم، البته در این موقعیت برای ما تفاوتی ندارد که برابر کدام تیم بازی می‌کنیم چون این هفته هدفی جز برد نداریم. ما میزبان هستیم و باید این بازی را ببریم، کسب 3 امتیاز این بازی خانگی می‌تواند شرایط تیم ما را تغییر دهد.

6641