هواداران خواهان اهدای نشان شوالیه انگلیس به رشفورد

هواداران خواهان اهدای نشان شوالیه انگلیس به رشفورد

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران خواهان اهدای نشان شوالیه انگلیس به مارکوس رشفورد پس از انتشار مستندی درباره تلاش‌های این بازیکن برای پایان دادن به سو تغذیه کودکان شدند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم درخشان منچستریونایتد موضوع اصلی برنامه بی بی سی درباره تامین تغذیه کودکان بریتانیایی بود که دوشنبه شب منتشر شد و حوزه اصلی تلاش‌های او که دوبار دولت را مجبور به بازگشت از سیاست اهدای غذای رایگان به کودکان کرد را نشان داد. به لطف کمپین رشفورد بود که حدود 1.7 میلیون کودک در سرتاسر انگلیس در زمان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون وعده غذایی باقی نماندند. رشفورد و خانواده‌اش در زمان کودکی او دچار مشکلی مشابه و با برنامه غذایی یکسانی بودند. او در مستند بی بی سی گفت: " زمانی بود که هیچ غذایی وجود نداشت. فقط باید به خواب می‌رفتید. احساسی که من داشتم هرگز نباید برای هیچکس طبیعی شود. وقتی به موقعیتی که در آن هست رسیدم احساس کردم که اگر آنها نیازمند هستند و کسی را ندارند که واقعا برای آنها مبارزه کند پس من باید کسی باشم که چنین کاری می‌کند. "

تلاش‌های این بازیکن 23 ساله باعث شد که او در ماه اکتبر نشان MBE را دریافت کند اما حالا هواداران خواهان اهدای نشان بالاتری به او هستند. یکی از هواداران نوشت: " تمام چیزی که برای کریسمس می‌خواهم این است که رشفورد نشان شوالیه دریافت کند. " دیگری در توییترش نوشت: " مارکوس رشفورد چه زمانی نشان شوالیه را دریافت خواهی کرد؟ مبارزه علیه گرسنگی کودکان تمام نشده اما تو حق چنین پاداشی را داری. "

1811