درخواست دیدار وزیر ورزش عراق با اینفانتینو

درخواست دیدار وزیر ورزش عراق با اینفانتینو

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش عراق در دیدار با رئیس فیفا خواستار رفع کامل محدودیت‌ها برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، وزیر ورزش عراق در دیدار با جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال درخواست کرد که محدودیت‌های این کشور جهت میزبانی از مسابقات بین‌المللی فوتبال در رده‌های ملی و باشگاهی به طور کامل رفع شود. 
طبق اعلام فیفا؛ عراق با توجه به شرایط ویژه امنیتی همچنین وضعیت برخی از شهرها و استادیوم‌ها، تنها در چند شهر مشخص قادر به برگزاری مسابقات بین المللی است.

عدنان درجال وزیر ورزش عراق در دیدار با اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی عراق توسعه قابل توجهی پیدا کرده و همچنین شرایط امنیتی کاملا مناسب است. بر همین اساس از شما دعوت می‌کنیم سفری به عراق داشته باشید و ورزشگاه‌های شهرهای مختلف را از نزدیک مورد ارزیابی قرار بدهید. به اعتقاد من در صورت انجام این سفر با رفع کامل محدودیت‌ها به منظور میزبانی عراق از مسابقات و رویدادهای بین المللی موافقت خواهید کرد.

اینفانتینو نیز در این دیدار ضمن استقبال از دعوت وزارت ورزش عراق گفت: هدف فیفا توسعه فراگیر فوتبال در سراسر جهان است و ما هم خوشحال می‌شویم اگر با رفع موانع امکان برگزاری مسابقات بین المللی در تمامی شهرهای عراق فراهم شود. امیدوارم به زودی سفری به عراق داشته باشم و امکان رفع کامل محدودیت‌ها جهت میزبانی این کشور از مسابقات بین المللی فراهم شود.

6641