پیام رکورد دار قبلی سریع ترین گل تاریخ سری‌آ به لئائو

پیام رکورد دار قبلی سریع ترین گل تاریخ سری‌آ به لئائو

خبرگزاری فوتبالی - رافائل لئائو مهاجم میلان سریع ترین گل تاریخ سری آ را در بازی شب گذشته میلان مقابل ساسولو به ثمر رساند، رکوردی که پیش از این در اختیار پائولو پوجی در اختیار داشت اما نصیب مهاجم جوان روسونری ها شده است.

به گزارش فوتبالی، لئائو یکشنبه در بازی مقابل ساسولو در ثانیه ششم بازی گل اول بازی را به ثمر رساند و سریع ترین گل تاریخ لیگ ایتالیا و پنج لیگ بزرگ اروپا را به ثمر رساند. رکورد قبلی در لیگ ایتالیا متعلق به پوجی بود که در ثانیه ششم بازی فیورنتینا و پیاچنزا در ورزشگاه آرتمیو فرانچی در سال 2001 به ثمر رساند. مهاجم سابق پیاچنزا و اودینزه در پیامی به لئائو تبریک گفت:" تبریک به رافائل لئائو به خاطر این که رکورد من در مورد سریع ترین گل تاریخ لیگ ایتالیا را پس از 19 سال شکست یا بهتر بگویم نابود کرد. آفرین."

از سویی پوجی در مصاحبه ای با رادیو 24 بیان کرد:" از خودم می پرسیدم که چرا کسی تا کنون این رکورد را نشکسته است. قطعا خط دفاعی مقصر بود اما چالهان اوغلو و لئائو حرکات تکنیکی بی نظیری را در عرض چند ثانیه داشتند و خط دفاعی حریف را گیج کردند."

میلان با پیروزی دو بر یک در مقابل ساسولو صدرنشینی لیگ ایتالیا را حفظ کرد و گام بزرگی برای قهرمانی در لیگ تلاش خواهد کرد.

4125