پاسخ بامزه کروس به پیام انتقادی یک هوادار در توییتر

پاسخ بامزه کروس به پیام انتقادی یک هوادار در توییتر

خبرگزاری فوتبالی - تونی کروس هافبک المانی روش خاص خودرا در مقابله با متقدان و دشمانش در شبکه های اجتماعی دارد. هافبک رئال مادرید که معمولا در شبکه های اجتماعی خیلی فعال است حالا پاسخ جالبی را به یکی از منتقدانش داده است. یک کاربر توییتری در کنایه به کروس نوشته است:" در هر بازی 200 لمس توپ داری، از آنها 190  تا به سمت عقب است یا در فاصله سه تا پنج متری. چرا سالی 200 میلیون یورو دستمزد می گیری؟ تو یک رهبر نیستی بلکه بازیکنی بیش از حد بزرگ شده هستی."

به گزارش فوتبالی،  هافبک آلمانی اما با لحنی طعنه آمیز با چاشنی طنز پاسخ این کاربر توییتری را داده است که البته پیام کروس با هزاران لایک همراه شده است. هافبک رئال مادرید نوشته است:" دستمزدم را دستکم گرفتی، آرتور اما بقیه موارد احتمالا درست است. کریسمس مبارک."

البته این اولین باری نیست که کروس این گونه منتقدانش را دست می اندازد. در تابستان و پس از قهرمانی لالیگا، هافبک آلمانی تصویر از خودش در کنار مودریچ و کروس و جام قهرمانی لالیگا منتشر کرده بود  که یک نفر در توییتر خطاب به کروس نوشته بود:" تو بیش از حد دست بالا گرفته می شوی." که تونی در جوابش نوشته بود:" درست است اما لطفا به کسی نگو!"

4125