تنبیه شدید برای مهاجم گلادباخ در پی پرتاب آب دهان به بازیکن حریف

تنبیه شدید برای مهاجم گلادباخ در پی پرتاب آب دهان به بازیکن حریف

خبرگزاری فوتبالی - بوندسلیگا برخورد سختگیرانه ای با مارکوس تورام مهاجم فرانسوی بروسیا مونشن گلادباخ داشت که شنبه گذشته در طی شکست تیمش مقابل هوفنهایم با نتیجه دو بر یک به صورت استفان پوش آب دهان پرتاب کرده بود.

به گزارش فوتبالی، حالا کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرده است که مهاجم فرانسوی با شش بازی محرومیت و چهل هزار یورو جریمه مواجه خواهد  شد. از سویی باشگاه گلادباخ نیز برای تنبیه این بازیکن تصمیم گرفت که یک ماه از حقوق وی کم شود.

حالا گلادباخ باید به مدت شش بازی یکی از سارگان کلیدی خود را از دست بدهد هر چند که احتمال دارد که کمیته مسابقات ششمین بازی محرومیت وی را ببخشد. به هر صورت تورام به خاطر حرکت زشت خود بازی مقابل الورسبرگ در جام حذفی و همچنین بازیهای تیمش مقابل بیله فلد، بایرن، اشتوتگارت و برمن را از دست خواهد داد. گلادباخ هیچ برنامه ای برای فرجام خواهی ندارد و این تنبیه را خواهد پذیرفت.

تورام در فصل جاری چهار گل و هشت پاس گل داشته است که روز گذشته به خاطر این اقدام عذرخواهی کرد. وی اظهار داشت :" امروز اتفاقی رخ داد که در شان شخصیت من نبود و هرگز نباید رخ بدهد. به شکل اشتباهی مقابل یک حریف واکنش نشان دادم و این مسئله کاملا اتفاقی بود و عمدی نبود. از همه علی الخصوص استفان پوش، رقبایم و هم تیمی هایم عذرخواهی می کنم، همچنین از همه افرادی که حرکت من را دیدند. همه عواقب رفتارم را می پذیرم."

4125