احمدی‌نژاد نقشی در برکناری دایی نداشت؟

احمدی‌نژاد نقشی در برکناری دایی نداشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- محمود احمدی‌نژاد منکر نقشش در برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی شد.

به گزارش فوتبالی، آخرین بازی علی دایی در مقام سرمربی تیم ملی با یک شکست تلخ همراه شد تا در شرایطی که محمود احمدی‌نژاد هم در ورزشگاه آزادی بود، تیم ملی 1-2 به عربستان در انتخابی جام جهانی 2010 ببازد.

درباره اینکه چرا دایی بعد از آن بازی برکنار شد، روایتهای زیادی وجود دارد. حسین کاظمی بازیکن سابق تیم ملی در مصاحبه‌ای مدعی شد احمدی‌نژاد قصد داشت بین دو نیمه به رختکن بیاید که دایی اجازه نداد و همان شب، دایی برکنار شد و قطعا این موضوع بی ارتباط با اتفاقات بین دو نیمه بوده است.

علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال هم 10 ماه قبل در مصاحبه‌ای درباره نقش احمدی‌نژاد در برکناری دایی توضیح جالبی داده و گفته بود:" نمی‌گویم احمدی‌نژاد نقشی نداشت. او مستقیم به من چیزی نگفت اما شاید به علی‌آبادی چیزی گفته باشد.علی‌آبادی به من گفت روی علی دایی نظر مثبتی نداریم. یعنی مثبت نیستیم که ایشان در تیم ملی بماند و به کارش ادامه دهد. بعد ما در هیات رئیسه جلسه داشتیم و در نهایت تصمیم این شد که علی دایی از کار برکنار شود.

در چنین شرایطی، محمود احمدی‌نژاد امروز و در مصاحبه‌اش، درباره موضوع برکناری علی دایی پس از شکست ایران در برابر عربستان، گفت در سطح او به عنوان یک رئیس جمهور نبوده که وارد جزئیاتی مثل این بشود.

احمدی نژاد در این باره گفت: این مسائل و این نگاه رو به عقب چیزی را تغییر نمی‌دهد و این مسئله به هیچ وجه دغدغه جامعه ورزشی ما نیست، ضمن اینکه سطح رئیس جمهور این نیست که در مسائلی مثل این دخالت کند.

1984