مدیر ورزشی اینتر: منتظر پیشنهاد خوب برای ناینگولان هستیم

مدیر ورزشی اینتر: منتظر پیشنهاد خوب برای ناینگولان هستیم

پایگاه خبری فوتبالی – پیرو اوزیلیو تایید کرد راجا ناینگولان ممکن است در فصل نقل و انتقالات پیش رو از باشگاه اینتر جدا شود اما این اتفاق تنها در صورتی رخ می‌دهد که پینشهاد مناسبی برای جذب او ارائه شود.

به گزارش فوتبالی، ناینگولان پس از حضور  در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۸ به همراه رم به اینتر فروخته شد اما با توجه به اینکه نتوانست خود را به ترکیب اصلی اینتر برساند به کالیاری قرض داده شد. پس از یک فصل حضور در کالیاری و اتمام قرارداد قرضی‌اش ناینگولان به اینتر برگشت اما هنوز هم در اینتر مشکل دارد و احتمال زیادی برای جدایی او از جمع آبی و مشکی پوشان شهر میلان وجود دارد.

در همین زمینه اوزیلیو، مدیر ورزشی اینتر به کوریره دلو اسپورت گفته: در این رابطه صحبت کرده‌‌ایم. اخیر سعی داشتیم تا شرایط ناینگولان و نیازهایش را بررسی کنیم. طبیعی است که او به فضای بیشتری نیاز داشته باشد. اینتر چیزی به کسی نخواهد داد و این مسئله شفاف است. اگر پیشنهادی برای جذب او ارائه شود حتما بررسی می‌کنیم.

گفتنی است کونته در این ۲ سال خریدهای زیادی در خط هافبک انجام داد و حتی آرتور ویدال با سابقه حضور در یوونتوس را به اینتر برد اما حاضر نشد به ناینگولان فرصت چندانی بدهد.

1101