رمزگشایی از صحبت های یحیی گل محمدی/ چه کسانی با رفتن بشار موافقت کردند؟

رمزگشایی از صحبت های یحیی گل محمدی/ چه کسانی با رفتن بشار موافقت کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس شب گذشته بعد از ورود به ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی از وضعیت به وجود آمده در مورد بشار رسن بسیار ناراحت بود.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود با انتقاد از جدایی هافبک عراقی این تیم مقصر این وضعیت را اعضای هیات ‌مدیره این باشگاه، اعلام کرد و گفت اگر نتایج این باشگاه دلخواه نباشد مقصر آن هیات مدیره است که توانایی حفظ هافبک عراقی و بازیساز این تیم را نداشت.

یحیی که با ناراحتی درباره جدایی بشار صحبت می کرد گفت: بشار یک بازیکن بسیار مهم برای ما بود و هنوز باور نمی‌کنم که چرا از جمع ما جدا شد. واقعا چرا باید یک بازیکن خوب را هفته چهارم لیگ از دست بدهیم؟ همه از این اتفاقات خبر دارند و اینکه چرا بشار جدا شد. همه می‌دانند چه توافقی کردند که بشار جدا بشود. ما دربی را در پیش داریم. برای چه باید تیم ما ضعیف بشود. چرا باید به راحتی بازیکن از دست بدهیم؟ یک نفر باید پاسخ بدهد. آنهایی که پای توافق با بشار رسن را امضا کردند، باید پاسخگو باشند. چرا باید بهترین بازیکن تیمم را از دست بدهم؟ اگر نتایج خوب نباشد، همین افراد پاسخ می‌دهند؟ به اعضای هیات‌مدیره هم گفتم که فردا اتفاقی در نتایج رخ بدهد من از سر خودم باز می‌کنم و می‌گوییم آقای علیپور، رغتبی و رسول‌پناه مقصر بودند. چرا کسی پاسخ این چراها را نمی‌دهد؟

گفته می شود صحبت های یحیی در بازگشت به تهران درباره بشار به نوعی یکی از اعضای هیات مدیره را نشانه گرفته که نقش مهمی در جدایی این بازیکن و پیوستن او به لیگ ستارگان قطر ایفا کرده است و یحیی با کدهایی که در صحبت هایش مشخص بود نشان می داد که رسول پناه به واسطه توافق عضو هیات مدیره با بشار توافق نامه را امضا می کند تا بشار بتواند بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود.

ظاهرا دو عضو هیات مدیره که یکی از آنها مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بوده در جلسه با بشار توافق می کنند که بر سر دریافت مبلغی اما بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا می تواند به باشگاه القطر برود و بعد از آن توافق جلسه ای در هتل بین بشار و رسول پناه برگزار می شود که عکس این جلسه هم در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد.

اما آنچه عجیب به نظر می رسد امضا این توافق بعد از روی کارآمدن جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رخ داده است و هیات مدیره به مدیرعامل اعلام می کند که ما با این بازیکن توافق کردیم و سمیعی هم با مصوبه هیات مدیره این توافقنامه را امضا می کند، موضوعی که باعث عصبانیت و ناراحتی یحیی شده و شب گذشته باعث شد تا نوک پیکان انتقاداتش به سمت اعضای هیات مدیره نشانه بگیرد.

رغبتی در پاسخ به انتقادات یحیی گل محمدی به خبرنگار فوتبالی گفت: بشار علاقه ای به ماندن نداشت و بازیکنی که دلش با تیم نیست نمی تواند برای پرسپولیس موثر باشد و بیش از بازی فینال نمی توانستیم بشار را حفظ کنیم. رغبتی بیشتر از این توضیحی نداد و اعلام کرد در روزهای آینده از طریق رسانه باشگاه درباره این موضوع اطلاع رسانی خواهیم کرد.

آنچه از واکنش های یحیی گل محمدی و رغبتی عضو هیات مدیره قرمزها درباره جدایی بشار مشخص است، یحیی اعتقاد دارد که رغبتی هیات مدیره را برای این موضوع با خود همراه کرده است تا این توافقنامه امضا شود و بشار بتواند بعد از فینال از پرسپولیس جدا شود.

یحیی صراحتا در صحبت هایش اعضای هیات مدیره را مقصر این اتفاق قلمداد کرد، باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده با شفاف سازی باشگاه که رغبتی وعده آن را داد آیا شاهد عکس العمل مجدد یحیی خواهیم بود یا خیر.

7655