زاپاتا پس از شکست رم: عالی بودیم/ گومز هنوز کاپیتان تیم ما است

زاپاتا پس از شکست رم: عالی بودیم/ گومز هنوز کاپیتان تیم ما است

پایگاه خبری فوتبالی –  دووان زاپاتا اعلام کرده امیدوار است گومز باز هم در کنارشان حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، در بازی شب گذشته ۲ تیم رم و آتالانتا که به میزبانی برگامویی‌ها برگزار شد ابتدا رم با گل دقیقه ۳ ژکو پیش افتاد اما زاپاتا در ابتدای نیمه دوم گل تساوی را زد تا آتالانتا در ادامه با به ثمر رساندن ۳ گل دیگر شکستی سنگین را به رم تحمیل کند. دووان زاپاتا در رابطه با بازی مقابل رم گفته هم تیمی‌هایش ذهنیتی خوب داشته‌اند و این باعث بازگشت خوبشان به بازی شده.

زاپاتا پس از پایان بازی گفت: هیچ‌وقت عقب ننشستیم و زمان سختی را گذراندیم اما عالی بازی کردیم. آسان نبود تا شرایط بازی تغییر کند. من برای گلزنی زندگی می‌کنم اما بعضی اوقات گلزنی مهم‌ترین مسئله نیست. مهم این است که به تیم کمک شود. حضور ایلیچیچ در زمین باعث شد فوتبال بهتری بازی کنیم. او در جلوی زمین عالی بود و من برای او خوشحالم. شما می‌توانید آمادگی او را مشاهده کنید.

پاپو گومز که با گاسپرینی به اختلاف برخورده در لیست بازیکنان آتالانتا برای این بازی حضور نداشت و احتمالا در فصل نقل و انتقالات پیش رو از آتالانتا جدا شود. زاپاتا در این رابطه گفته: او هنوز یکی از ما است. گومز کاپیتان ما است و امیدواریم دوباره او را در زمین مسابقه کنار خودمان ببینیم.

1101