امیدواری یحیی؛ تداوم درخشش پدیده 22 ساله

امیدواری یحیی؛ تداوم درخشش پدیده 22 ساله

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان و گلزن قرمزها که در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و بازی پایانی مقابل اولسان هیوندای موفق شد با به ثمر رساندن 3 گل برای پرسپولیس اولین گل این تیم در فینال آسیا را به نام خود ثبت کند می تواند در ادامه مسابقات لیگ برتر با بازی های بیشتر شایستگی های خود را به عنوان یکی از جوانان این تیم بیشتر به نمایش بگذارد. 

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی بی‌شک یکی از پدیده های چهار سال اخیر باشگاه پرسپولیس است، که توانسته در بازی های بزرگ مانند نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا برای قرمزها گلزنی کند و نام خود را به عنوان یکی از جوانان آینده دار این تیم بیشتر مطرح کند. او که در لیگ نوزدهم از بادران به جمع قرمزها بازگشت در دیدارهای لیگ موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست داد و در حالی که نگرانی کادر فنی برای داشتن یک مهاجم گلزن را هر روز بیشتر پیش می کرد اما از لغزش مدافع با تجربه اولسان پارک جو هو که سابقه بازی در بوندس لیگا را در کارنامه دارد به بهترین شکل ممکن استفاده کرد تا تنها گل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به نام خودش ثبت کند.

گلزنی در نیمه‌نهایی و فینال آسیا، در کنار گشودن دروازه استقلال در نخستین بازی حرفه‌ای‌ در لیگ برتر در کارنامه مهاجم آتیه‌دار قرمزها قرار گرفته‌اند.

عملکرد درخشان مهدی عبدی در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا سایت عربی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به تمجید از مهدی عبدی مهاجم 22 ساله پرسپولیس پرداخت و نوشت: در خط حمله مهدی عبدی استعداد فوتبالی کشف شده در پرسپولیس در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود تا او شانس دعوت شدن از سوی اسکوچیچ به تیم ملی ایران را داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید که آیا مهدی عبدی می تواند روند خوب خود در لیگ قهرمانان آسیا را این بار در لیگ برتر تکرار کند یا خیر.

7655