کارشناس داوری مارکا: صحنه هند راموس پنالتی بود

کارشناس داوری مارکا: صحنه هند راموس پنالتی بود

پایگاه خبری فوتبالی – کارشناس داوری مارکا اعتقاد دارد داور باید برای ایبار یک پنالتی می‌گرفت.

به گزارش فوتبالی، در بازی شب گذشته ۲ تیم رئال مادرید و ایبار در دقیقه ۸۰ یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه رئال رخ داد که در آن توپ به دستان راموس برخورد کرد. داور بازی، خوزه لوئيس مونوئرا اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت اما بازیکنان تیم ایبار به شدت به این مسئله انتقاد داشتند.

پس از پایان بازی سرمربی تیم رئال از اعلام نظرش خودداری کرد و گفت هیچ وقت درباره داوری اظهارنظر نمی‌کند اما مهم این است که داور بازی نظر خود را قطعا اعلام کرده است. همچنین کارشناس داوری آ اس هم اعلام کرده این صحنه پنالتی نبود اما آندوخار اولیور، ‌کارشناس داوری مارکا نظر متفاوتی دارد و گفته داور باید برای ایبار پنالتی می‌گرفت.

آندوخار در گفت و گو با رادیو مارکا گفته: مدافع رئال مادرید بدن خود را با استفاده از آرنج خود برابر ضربه موتو حرکت می‌دهد و فاصله‌ای بین توپ و دروازه را اشغال می‌کند. داور باید برای ایبار یک پنالتی می‌گرفت.

گفتنی است در حال حاضر رئال مادرید توانست با این برد با اتلتیکوی رده اولی هم امتیاز شود اما با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گیرد. رئال ۲ بازی از اتلتیکوی صدر جدولی بیشتر و یک بازی از سوسیه‌داد رده سومی کمتر دارد.

1101