توخل: مارکینیوس در سطح کسب توپ طلاست

توخل: مارکینیوس در سطح کسب توپ طلاست

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل معتقد است که مارکینیوس، ستاره پاری سن ژرمن، در سطح دریافت توپ طلاست و باید از سوی فیفا در ترکیب برتر سالی که گذشت قرار می‌گرفت. 

به گزارش فوتبالی، کاپیتان باشگاه پس از مصدومیت خود بازگشت خوبی در جریان تساوی بدون گل پی اس جی برابر لیل داشت و این در حالی بود که در دو بازی قبلی به دلیل مصدومیت در میدان حضور نداشت. مارکینیوس در حالی هیچ جایی در ترکیب برتر فیفا نداشت که فصل گذشته عضوی از تیم فرانسوی بود که در 4 رقابت داخلی به قهرمانی رسد و در لیگ قهرمانان نیز نایب قهرمان شد. توخل احساس می‌کند عملکرد این بازیکن 26 ساله برابر لیل نشان داد که او جز بهترین‌هاست. سرمربی آلمانی پس از بازی به خبرنگاران گفت: " امشب مارکینیوس در سطح توپ طلا بود. من درک نمی‌کنم که چرا او در ترکیب برترین‌های فیفا غایب بود. " 

توخل در هفته‌های اخیر با مصدومیت‌های زیادی روبرو بوده و شب گذشته نیز پرسنل کیمپمبه، الساندرو فلورنزی و لیوین کورزاوا دچار مصدومیت شدند. این در حالی است که پیش از این نیمار و مائورو ایکاردی قادر به حضور در میدان نبودند و کیلیان امباپه نیز به مرز آمادگی کامل نرسیده و تنها به عنوان بازیکن تعویضی قادر به حضور در میدان است. 

1811