لیل 0-0 پاریسن ژرمن؛ زور پاریسی‌ها به صدرنشین نرسید!

لیل 0-0 پاریسن ژرمن؛ زور پاریسی‌ها به صدرنشین نرسید!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی شانزدهم لیگ فرانسه، پاریسن ژرمن میهمان لیل بود، تیمی که در حال حاضر صدر نشین لیگ فرانسه شده است و بالاتر از پاریسن ژرمن قرار دارد. در این بازی پاریسی‌ها سعی کردند تا لیل را شکست داده و صدر جدول را از این تیم پس بگیرند اما موفق نشدند و همچنان باید در جایگاه سوم لیگ فرانسه منتظر هفته‌های بعدی و لغزش تیم های بالاتر خودشان بمانند.

به گزارش فوتبالی، لیل در این فصل از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته است و هم اکنون با 33 امتیاز در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد. آن‌ها با المپیک لیون هم امتیاز هستند و پس از آن‌ها پاریسن ژرمن با 32 امتیاز قرار دارد. در این بازی پاریسی‌ها هر چه زدند به در بسته خوردند و نتوانستند دروازه‌ی میزبان را باز کنند. به نظر می‌رسد که غیبت نیمار روی عملکرد پاریسن ژرمن تاثیر می‌گذارد چرا که در بازی های بسته‌ای مانند بازی امشب پاریسن ژرمن، حضور یک بازیکن تاکتیکی می‌توانست موثر واقع شود.

در هر صورت مردان توماس توخل هنوز در تعقیب صدر جدول هستند و باید دید که در هفته‌های آینده به چه شکل عمل خواهند کرد و در چه زمانی می‌توانند مجددا به صدر جدول لیگ فرانسه بازگردند و آن را از تیم‌های دیگر پس بگیرند.

1470