رکورد تاریخی مهاجم میلان با گلزنی در ثانیه شش

رکورد تاریخی مهاجم میلان با گلزنی در ثانیه شش

خبرگزاری فوتبالی - رافائل لئائو مهاجم پرتغالی و جوان با گلزنی یک  رکورد بی نظیر را به جای گذاشت. 

به گزارش فوتبالی، لئائو سریع ترین گل تاریخ لیگ ایتالیا را با گلزنی در ثانیه شش در پیروزی میلان مقابل ساسولو در روز یکشنبه به ثمر رساند. رکورد قبلی توسط پائولو پوجی از پیاچنز ثبت شده بود که در ثانیه هشت در دسامبر 2001 برای تیمش گلزنی کرده بود. گل لئائو با هوشمندی مهاجم برزیلی ثبت شده بود. 

در حالی که بازی  تازه شروع شده بود، پنج بازیکن میلان مستقیما به سمت دروازه ساسولو حرکت کردند و حریف که منتظر چنین حرکتی نبود، کاملا شوکه شد. لئائو با استارتی سریع توانست دروازه حریف را با پاس هاکان چالهان اوغلو باز کند. 

لئائو بدین ترتیب سومین گل فصل خود را در لیگ ایتالیا در این فصل به ثمر رساند که تعداد گلهایش به عدد چهار رسید. او در این فصل همچنین سه پاس گل داده است. الکسیس سائلماکرز هافبک بلژیکی گل دوم میلان را به ثمر رساند و ضربه کاشته براردی در دقیقه 89 مانع از شکست ساسولو نشد. لئائو دوران فوتبالش را در تیم اسپورتینگ پرتغال آغاز کرد اما به شکلی جنجالی به صورت یکطرفه قراردادش را با باشگاهش فسخ کرد. این بازیکن که لقب "امباپه پرتغالی" را دارد، راهی لیل شد و در این تیم خوش درخشید تا با 30 میلیون یورو راهی میلان شود.

4125