مقایسه امتیاز از دست دادن‌های بارسلونای کومان با کیکه ستین

مقایسه امتیاز از دست دادن‌های بارسلونای کومان با کیکه ستین

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این فصل عملکرد خوبی در لالیگا به همراه رونالد کومان نداشته است و انتقادات زیادی از او به خاطر این قضیه می‌شود. کومان همواره سعی داشت با اشاره به عملکرد تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، روی نتایج ضعیفی که در لالیگا داشته، سرپوش بگذارد اما با شکست سنگین مقابل یوونتوس در هفته‌ی آخر لیگ قهرمانان اروپا، این سرپوش هم برداشته شد و اکنون مجددا تیغ انتقادات به سمت رونالد کومان نشان رفته است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در بازی قبلی خود در لالیگا با نتیجه دو بر دو مقابل والنسیا متوقف شد و باز هم امتیاز از دست داد. این امتیاز از دست دادن، آمار کومان در لالیگا را ضعیف تر از قبل کرد. آن‌ها در 13 بازی 21 امتیاز بدست آورده‌اند. در واقع بارسلونا با رونالد کومان در 13 بازی لالیگایی 18 امتیاز از دست داده است، این در حالی است که بارسلونا با کیکه ستین که یکی از ضعیف‌ترین مربیان تاریخ بارسلونا بود، در 19 بازی لالیگایی که داشت، 15 امتیاز از دست داد، یعنی آمارش در لیگ فوتبال اسپانیا بهتر از رونالد کومان بود.

در هر صورت اوضاع آبی و اناری پوشان در لالیگا مساعد به نظر نمی‌رسد و باید دید که این تیم در ادامه‌ی کار چه عملکردی را خواهد داشت.

1470