پاسخ مسی به پیام «محبت آمیز» پله پس از رکوردشکنی

پاسخ مسی به پیام «محبت آمیز» پله پس از رکوردشکنی

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلزنی مقابل والنسیا با 634 گلی که پله در سانتوس زده بود، برابری کرد. در پایان بازی پله برای مسی پیامی منتشر کرد و به لئو تبریک گفت و حالا شماره 10 بارسلونا پیامی تشکرآمیز برای اسطوره فوتبال برزیل منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، مسی روز یکشنبه در پیامی در صفحه اینستاگرامش خطاب به په په نوشت:" خیلی ممنون از چنین پیام مهربانانه ای که برای من منتشر کردی. حقیقت این است که دیدن چنین حرفهایی که زدی خوشایند بود چرا که بی نظیر بود که فرد فوق العاده ای همچون تو چنین حرفهایی بزند. برای تو درود بزرگی می فرستم."

دقایقی بعد از گل مسی مقابل والنسیا و برابری کردن با پله، ستاره سابق سانتوس پیامی منتشر کرد و نوشت:" زمانی که قلبت، عشق را منتقل می کند، سخت است که مسیر را عوض کنی. تو می دانی عشق یعنی این که هر روز پیراهن یک تیم را پوشی. تو می دانی که هیچ چیز بهتر از این نیست که جایی را خانه خودت بدانی. به خاطر رکورد تاریخی ات به تو تبریک می گویم اما مهمتر از هر چیز به خاطر دوران بی نظیری که در بارسلونا داشتی به تو تبریک می گویم."

مسی به احتمال زیاد تا پایان فصل نه تنها از پله عبور خواهد کرد بلکه رکورد را دست نیافتنی تر خواهد کرد هر چند که شاید فصل بعد در تیمی به جز بارسلونا گلزنی کند.
4125