کدام تیم‌ها در 5 لیگ معتبر اروپایی هنوز نباخته‌اند؟

کدام تیم‌ها در 5 لیگ معتبر اروپایی هنوز نباخته‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در معتبر ترین لیگ های اروپایی چیزی حدود یک سوم از فصل سپری شده است و به زودی به نیم فصل رقابت‌ها خواهیم رسید و بازی های حساسی برگزار شده است. تقریبا تمامی تیم ها تا اینجای فصل، شکست را تجربه کرده‌اند اما دو تیم وجود دارد که هنوز تجربه‌ای از شکست در این فصل از رقابت‌های 5 لیگ معتبر اروپایی شامل، بوندسلیگا، لالیگا، لیگ جزیره، سری آ ایتالیا و لیگ فرانسه نداشته است.

به گزارش فوتبالی، تیم های حاضر در تمامی لیگ های معتبر اروپایی به جز سری آ، تاکنون حداقل یک شکست را تجربه کرده‌اند اما در لیگ ایتالیا، دو تیم یوونتوس و میلان هنوز باختی نداشته‌ و کاملا شکست ناپذیر بوده‌اند. در واقع میلان با گذشت 13 هفته از رقابت‌های سری آ عملکرد درخشانی داشته و صدر نشین است. میلان تا اینجای فصل، 9 برد و 4 تساوی داشته است و با 31 امتیاز در جایگاه اول لیگ ایتالیا قرار دارد.

از طرفی یوونتوس هم هنوز باختی را در لیگ ایتالیا تا بدین جای فصل تجربه نکرده است. بیانکونری‌ها اگرچه در جایگاه سوم سری آ قرار دارند اما نتایج آن‌ها شامل 7 برد و 6 تساوی بوده است و هنوز آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس در لیگ ایتالیا شکستی را تجربه نکرده است.

1470