منچستر یونایتد 6-2 لیدز یونایتد؛ له شدن شاگردان بیلسا مقابل شیاطین سرخ

منچستر یونایتد 6-2 لیدز یونایتد؛ له شدن شاگردان بیلسا مقابل شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی چهاردهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف لیدز یونایتد رفت و با نتیجه‌ای پر گل و در یک بازی یک طرفه توانست پیروزی بزرگی به دست بیاورد. شاگردان اوله گونار سولسشر یک بازی بسیار درخشان را از خود به نمایش گذاشتند و برای رقبای خود در لیگ برتر انگلیس خط و نشان کشیدند. منچستریونایتد در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول لیگ برتر انگلیس دارد و یک پیروزی بزرگ هم در این هفته بدست آورد.

به گزارش فوتبالی، لیدزیونایتد که با هدایت مارچلو بیلسا این فصل به لیگ برتر انگلیس راه پیدا کرده است، در هفته‌ی چهاردهم لیگ برتر مقابل منچستریونایتد تحقیر شد. در این بازی اسکات مک تومینای و برونو فرناندز هر کدام دو گل به ثمر رساندند و دبل کردند تا عملکرد خوبی در شب پر گل منچستریونایتد داشته باشند. گل‌های دیگر شیاطین سرخ را لیندلوف و جیمز به ثمر رساندند تا شب درخشان منچستریونایتد تکمیل شود. در این بازی رافینیا عملکرد نسبتا خوبی در شب تلخ شاگردان بیلسا داشت و پاسِ هر دو گل لیدز یونایتد را داد.

در هر صورت با این پیروزی بزرگ، منچستریونایتد نشان داد که توانایی های خوبی دارد و می‌تواند لرزه‌ای بر اندام سایر غول های لیگ برتر انگلیس بیندازد.

1470