عذرخواهی تورام بابت تف کردن به صورت حریف

عذرخواهی تورام بابت تف کردن به صورت حریف

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس تورام، مهاجم بروسیا مونشن گلادباخ، به دلیل تف کردن به صورت حریفش عذرخواهی کرده و مدعی شده که این حرکات جز شخصیت او نیست. 

به گزارش فوتبالی، تورام اخراج شد و پس از درگیری با استفان پوش، مدافع هوفنهایم، در جریان دیدار روز شنبه احتمالا با محرومیتی طولانی مدت روبرو خواهد شد. این اتفاق در دقیقه 77 بازی در حالی رخ داد که بازی با تساوی 1 - 1 دنبال می‌شد و هوفنهایم در نهایت توانست با گل دقایق پایانی به پیروزی برسد. تورام روز شنبه پس از بازی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: " امروز اتفاقی رخ داد که در شخصیت من نیست و هرگز نباید رخ می‌داد. من به شکل اشتباهی به حریف واکنش نشان دادم و اتفاقی به صورت تصادفی رخ داد و از روی قصد نبود. من از همه، از استفان پوش، از حریفان، هم تیمی‌ها، خانواده و تمامی کسانی که واکنش من را دیدند عذرخواهی می‌کنم. البته که تمام عواقب کاری که انجام دادم را نیز خواهم پذیرفت. " 

تورام 23 ساله احتمالا چندین بازی پیش رو را در بوندسلیگا از دست خواهد داد. پیش از این اقدامات مشابه در آلمان با محرومیت از 5 بازی همراه شده بود و انتظار می‌رود که این مورد درباره مارکوس تورام تکرار شود. 

1811