گومز از لیست خط خورد؛ پایان کار ستاره آرژانتینی در آتالانتا

گومز از لیست خط خورد؛ پایان کار ستاره آرژانتینی در آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی – داستان گومز و آتالانتا به انتها رسیده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد دوران خوش تیم آتالانتا که پدیده ۳ فصل اخیر سری آ بوده به پایان رسیده و این تیم به شدت دچار حواشی شده است. چندی پیش گومز از دستور سرمربی آتالانتا یعنی گاسپرینی سرپیچی کرد تا تعویض شود. این تعویض مشکلی جدی در نظر گرفته نمی‌شد اما در ادامه هم سرمربی و هم گومز بر شایعات دامن زدند و مشخص شد اختلاف شدیدی بین کاپیتان و سرمربی آبی و مشکی پوشان وجود دارد.

پس از گذشت چند هفته در رسانه‌ها اعلام شد احتمالا گومز در فصل نقل و انتقالات زمستانی از آتالانتا جدا می‌شود اما تا آن زمان صبح خواهد بود که البته با انتشار خبری جدید، این مسئله به حاشیه رفت. پاپو گومز از لیست آتالانتا برای بازی امشب مقابل رم خط خورد تا هیچ امیدی برای بازگشت او به آتالانتا نباشد و البته از همین حالا هم شروع به بستن چمدان‌هایش کند.  عدم حضور گومز می‌تواند خبری خوب برای رمی‌ها باشد اما مطمئنا برای هواداران آتالانتا که به روزهای خوش می‌اندیشیدند اتفاق خوبی نیست.

گفتنی است میلان،‌ اینتر و رم از مشتریان جدی پاپو هستند و می‌خواهند او را به رایگان جذب کنند اما مدیران آتالانتا می‌خواهند بابت فروش بهترین بازیکن تیم‌شان درآمدی خوب کسب کنند.

1101