پیام رونالدو پس از دبل درخشان و رکوردشکنی در مقابل پارما

پیام رونالدو پس از دبل درخشان و رکوردشکنی در مقابل پارما

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با دبل مقابل پارما به پیروزی تیمش با نتیجه چهار بر صفر کمک کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو در پایان بازی مقابل پارما تصویری از خودش منتشر کرد و نوشت:" خوب است که تیم به روند پیروزی برگشت و خوشحالم که با دو گل توانستم به تیم برای کسب پیروزی کمک کنم. فورزا یووه، همه چیز خوب پیش رفت."

یوونتوس با کسب این پیروزی با یک بازی کمتر از میلان فعلا یک امتیاز تا روسونری های صدرنشین فاصله دارد. بیانکونری ها می دانستند که پیروزی مقابل پارما خیلی مهم است چرا که این تیم توانسته بود از اینتر و میلان تساوی بگیرد. به جز رونالدو در این بازی کولوسفسکی و موراتا هم گلهایی را به ثمر رساندند تا تیم پیرلو برای ادامه فصل و دفاع از قهرمانی های خود در لیگ ایتالیا در سالهای اخیر دفاع کند. کریستیانو رونالدو هم البته در تلاش است تا آقای گلی لیگ ایتالیا را از آن خود کند. سال گذشته چیرو ایموبیله او را در دستیابی به این هدف ناکام گذاشت اما ستاره پرتغالی انگیزه زیادی دارد تا بتواند امسال بدرخشد و  هم جوایز فردی و هم جوایز تیمی را کسب کند. یووه به هیچ وجه نمی خواهد پس از سالها، قهرمانی لیگ ایتالیا را در اختیار رقبا قرار بدهد.

رونالدو با دبل مقابل پارما به 33 گل در لیگ ایتالیا در سال 2020 رسید و با عمر سیووری که در سال 1961 این کار را کرده بود، برابری کرد و بدین ترتیب به رکورد 50 ساله یورش برد. کریستیانو در بازیهای بعدی یووه تا پایان سال 2020 می تواند از سیووری عبور کند.

4125