پیکه: ما برگزیده هستیم چون اهل کاتالونیا هستیم!

پیکه: ما برگزیده هستیم چون اهل کاتالونیا هستیم!

خبرگزاری فوتبالی - جرارد پیکه هافبک بارسلونا روز شنبه جایزه "نشان شایستگی ورزشی" منطقه کاتالونیا را در موزه ملی هنر کاتالونیا دریافت کرد. این جایزه به افراد یا سازمان هایی می رسد که با تلاش خود در زمینه ورزش توانسته اند که به توسعه ورزش های مختلف در کاتالونیا نقش داشته باشند و پیکه نیز به همین خاطر مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، جرارد فیگراس، دبیر کل بخش ورزش حزب جنرالیتات در منطقه کاتالونیا گفت که پیکه به خاطر تعهدی که نسبت به ورزش کاتالونیا دارد و به خاطر شهرت ورزشی خود به این جایزه دست پیدا کرده است.

از سویی پیکه پس از دریافت جایزه گفت :" ارزش چیزها را وقتی می فهمیم که آنها را از دست می دهیم یا این که آنها در اختیار نداریم و من وقتی پس از چهار سال دوری از بارسلونا به این تیم برگشتم و به رویایم رسیدم، فهمیدم که فردی منتخب هستم. به چیزهایی که داری احترام می گذاریم چرا که کاتالان بودن به این معنی است که ما انسان های برگزیده ای هستیم چرا که در این جا همه چیز داریم."

پیکه همچنین از مردم خواست تا در طول تعطیلات کریسمس مراقب شیوع کرونا باشند و مانع از آن شوند که کنترل اوضاع از دستشان در برود.

4125