تمسخر کتانی های هافبک اتلتیکو توسط فلیکس!

تمسخر کتانی های هافبک اتلتیکو توسط فلیکس!

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو فصل خوبی داشته، نتایج خوبی می گیرند و بازیکنانشان هم در حال حضار با روحیه هستند. این تیم در حال حاضر صدرنشینی لالیگا را با بازیهایی کمتر از رقبا در اختیار دارد و جو خوب تیم با شوخی های درون رختکن مشهود است. شنبه نوبت لوکاس توریرا بود که توسط ژائو فلیکس سوژه شود. در حقیقت ژائو تصویری از کتانی های هافبک اتلتیکو در واندا متروپولیتانو منتشر کرده و نوشته است:" خیلی خوشگل است اما..."

به گزارش فوتبالی، ژائو در حین ناهار وقتی که کتانی های توریرا را دید، از آن ویدیویی گرفت و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و با کنایه نوشت:" خیلی خوشگل است اما برای دفعه بعد برایت کتانی می آورم که متعلق به بزرگسالان باشد (بچگانه نباشد)."

اتلتیکو با پیروزی مقابل الچه صدرنشینی لالیگا را حفظ کرد، در این بازی توریرا به زمین نرفت اما ژائو فلیکس فیکس بود و در نیمه دوم به خاطر مصدومیتی جزئی تعویض شد. در حال حاضر به نظر می رسد که مصدومیت ژائو جدی نیست و مشکلی برای بازی بعدی اتلتیکو در مقابل سوسیه داد نخواهد داشت اما به هر صورت به نظر می رسد که جو خوبی در رختکن این تیم وجود دارد که ژائو این گونه کتانی های هافبک تیمش را سوژه می کند.

4125