پارما 0-4 یوونتوس؛ درخشش رونالدو برای نزدیک شدن به صدر

پارما 0-4 یوونتوس؛ درخشش رونالدو برای نزدیک شدن به صدر

خبرگزاری فوتبالی - پارما که توانسته بود از اینتر و میلان تساوی بگیرد در مقابل یکی دیگر از مدعیان قهرمانی یعنی یوونتوس حرفی برای گفتن نداشت و چهار بار دروازه اش گشوده شد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس با دبل رونالدو و گلهایی دیگر از موراتا و کولوسفسکی توانست با نتیجه چهار بر صفر مقابل پارما به پیروزی برسد و حالا با یک امتیاز اختلاف نسبت به میلان البته با یک بازی بیشتر ، شرایط خوبی در جدول دارد و مشترکا با اینتر در رده دوم قرار دارند. یووه امیدوار است که تیم پیولی امتیاز بدهد تا آنها به صدر جدول برسند.

یووه در این فصل در لیگ ایتالیا در 13 بازی هفت برد و شش تساوی داشته و هر چند که هنوز شکست نخورده اند اما در حد نام ستارگانشان ظاهر نشده اند چرا که تعداد بردهایشان خیلی کمتر از حد انتظارات بوده و البته تساوی هایشان هم بیش از حد بوده است.

یووه در این بازی نمایش خوب و منسجمی داشت و توانست پارمایی را شکست بدهد که به خصوص در بازیهای بزرگ به موی دماغ بزرگان فوتبال ایتالیا تبدیل شده بود اما در این بازی با کسب تساوی به 12 امتیاز رسیدند و فعلا در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند. هدف اصلی این تیم بقا در لیگ ایتالیاست که قطعا در بازیهای آینده به دنبال جمع آوری امتیازات هستند.

4125