اورتون 2-1 آرسنال؛ آنچلوتی، آرتتا را به پرتگاه نزدیک‌تر کرد

اورتون 2-1 آرسنال؛ آنچلوتی، آرتتا را به پرتگاه نزدیک‌تر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های این هفته از لیگ برتر انگلیس، اورتون موفق شد با نتیجه‌ی 2 بر 1 آرسنال را در گودیسون پارک شکست دهد تا فجایع میکل آرتتا با آرسنال ادامه داشته باشد و او بیش از پیش به سمت پرتگاه هدایت شود. آرسنال با میکل آرتتا در این فصل ضعیف ترین شروع تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس را داشته و مدت هاست که رنگ پیروزی را ندیده است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال عملکرد بسیار ضعیفی در لیگ برتر انگلیس داشته است و به نظر می‌رسد که با این روند، به زودی خود را در جمع سه تیم پایین جدول و در خطر سقوط ببیند. باید دید که سران آرسنال تا چه زمانی به میکل آرتتا اعتماد خواهند کرد. او در فصل قبل قهرمان جام حذفی شده بود و در کامیونیتی شیلد هم به قهرمانی رسید اما عملکردش در لیگ برتر امسال چنگی به دل نمی‌زند.

در این بازی شاگردان کارلو آنچلوتی ابتدا عقب افتادند اما در ادامه دو گل به ثمر رساندند و کار آرسنال را تمام کردند. گل آرسنال را نیکولا په په از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند و گل های اورتون را یری مینا و یک گل بخودی از سوی بازیکنان آرسنال تشکیل می‌دادند. در هر صورت مردان کارلو آنچلوتی موفق شدند آرسنال را شکست بدهند و باید دید که ادامه‌ی مسیر این تیم ها به چه شکل خواهد بود.

1470