ساوتهمپتون 0-1 منچسترسیتی؛ خیز مردان گواردیولا به سمت تاپ فور

ساوتهمپتون 0-1 منچسترسیتی؛ خیز مردان گواردیولا به سمت تاپ فور

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه ورزشگاه سنت مری به مصاف ساوتهمپتون رفت و میهمان این تیم بود و موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر به پیروزی برسد تا به سمت 4 تیم برتر لیگ برتر انگلیس حرکت کند. منچسترسیتی که در این فصل عملکردی که هر ساله با پپ گواردیولا داشته را در این فصل ندارد، کم کم دارد خودش را پیدا می‌کند و می‌تواند در ادامه‌ی مسیر خود را در جمع تیم های اول و حتی صدر جدول ببیند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی شاگردان گواردیولا شروع خوبی داشتند و توانستند در همان ابتدای بازی و در دقیقه 13، توسط رحیم استرلینگ روی پاس کوین دی بروینه به گل برسند. آن‌ها پس از آن موقعیت های دیگری هم داشتند اما به گل نرسیدند و این نتیجه تا پایان نیمه اول برقرار بود. در نیمه دوم هم ساوتهمپتون برای بازگرداندن نتیجه تلاش زیادی کرد اما موفق نبود و منچسترسیتی موفق شد بازی را حفظ کند تا در نهایت با نتیجه‌ی یک بر صفر به پیروزی رسیده و سه امتیاز شیرین را بدست بیاورد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی توانستند خیز بلندی به سمت تاپ فور بردارند و باید دید که در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکردشان به چه شکل خواهد بود.

1470