ترکیب لیورپول برابر پالاس اعلام شد؛ نبرد برای حفظ صدرنشینی

ترکیب لیورپول برابر پالاس اعلام شد؛ نبرد برای حفظ صدرنشینی

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول و کریستال پالاس امروز و از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم و در ورزشگاه سلهارست پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان یورگن کلوپ از ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی کریستال پالاس مهمان این تیم خواهند بود. مدافع عنوان قهرمانی موفق شد هفته گذشته و با پیروزی 1 - 2 برابر تاتنهام با گل دقایق پایانی روبرتو فیرمنیو به صدر جدول رده بندی برود. این در حالی بود که پیش از آن این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که با تفاضل گل بهتر در صدر قرار داشتند. لیورپول حالا قصد دارد با ادامه روند پیروزی در مسابقات لیگ برتر صدرنشینی خود را در جدول حفظ کند تا تلاشش برای دفاع از عنوان قهرمانی را آغاز کرده باشد. لیورپولی‌ها از 13 بازی 28 امتیاز کسب کردند و در سوی دیگر میدان کریستال پالاس با کسب 18 امتیاز از 13 بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است. آنها نیز می‌توانند با کسب سه امتیاز در این بازی به صورت موقت تا رده نهم صعود کنند. 

ترکیب بازیکنان لیورپول: آلیسون، الکساندر آرنولد، ماتیپ، فابینیو، رابرتسون، هندرسون، واینالدوم، کیتا، مینامینو، مانه، فیرمینو

1811