همتی: هواداران پرسپولیس لایق قهرمانی در آسیا هستند

همتی: هواداران پرسپولیس لایق قهرمانی در آسیا هستند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک اسبق پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس لایق قهرمانی در آسیا هستند و امیدوارم امروز به این مهم دست یابند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز دومین حضورش را در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای کره جنوبی تجربه می‌کند. سرخپوشان ۲ سال پیش هم به فینال رسیدند و در آن سال در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر برابر کاشیما آنتلرز شکست خوردند و نایب قهرمان شدند.

آدام همتی یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس در ان دیدارها بود. بازیکن جوانی که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی به مهره اصلی تیم برانکو در راه رسیدن به فینال تبدیل شد.

این بازیکن که در حال حاضر در عضویت تیم سومقاییت آذربایجان قرار دارد، در آستانه این دیدار در مورد خاطر خوبش از فینال ۲۰۱۸، شانس سرخپوشان برای قهرمانی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

چه اتفاقی رخ داد که پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ با آن همه مشکلات مانند بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فینالیست آسیا شد؟

آن زمان واقعا همدل بودیم و هر مسابقه برای موفقیت به میدان می‌رفتیم. می‌دانستیم که باید موفق می‌شویم و خوشحالیم که در نهایت فینالیست شدیم.

به عنوان یک بازیکن جوان فکر می‌کردی که بتوانی یکی از مهره‌ای اصلی پرسپولیس در آن مسابقات شوی؟

روحیه و انگیزه دادن برانکو به جوان‌ها خیلی خوب بود. از او ممنونم که به عنوان یک بازیکن جوان به من اعتماد کرد و در مسابقات مهم به من بازی داد. تلاش کردم که برای تیم مفید باشم و از تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کردم.  

به فینال آسیا برسیم. دیداری که پرسپولیس نتوانست جام قهرمانی را در خانه نگه دارد؟

واقعا شرایط خاصی بود. ما تمام تلاشمان را کردیم اما شانس با ما یار نبود. اینکه هواداران پس از بازی ایستادند و ما را تشویق کردند، بهترین اتفاق بود و واقعا زمانی که هواداران بعد از فینال ما را تشویق کردند، خیلی اتفاق خوب و جالبی بود. همین حمایت هواداران است که به یکی از دلایل اصلی موفقیت سرخپوشان تبدیل شده است.

تجربه حضور در فینال آسیا چطور بود؟

بزرگترین افتخار زندگی من بازی در پیراهن تیم محبوبم در بزرگترین مسابقه قاره بود. واقعا حس خاص و ویژه‌ای بود. اینکه از کودکی هوادار تیمی باشی اما خودت را در لباس آن تیم در فینال آسیا ببینی واقعا اتفاق جالبی است.

بهترین خاطره تو از آن دوره مسابقات چیست؟

تقابل با ژاوی. همیشه بازی‌های او را از تلویزیون می‌دیدم و سعی می‌کردم از او الگو برداری کنم چرا که او واقعا یکی از بهترین بازیکنان جوان است. اینکه مقابل تیم او بازی کنیم و آن را در خانه خودش ببریم اتفاق خیلی خوبی بود که در آن بازی‌ها تجریه کردیم.

آیا این پرسپولیس می‌تواند اینبار قهرمان شود؟

پرسپولیس بهترین هواداران را دارد که لیاقت بهترین‌ها را دارند و قهرمانی در آسیا نیز حق آنها است. این تیم فعلی هم شرایط خیلی خوبی دارد و امیدوارم که در نهایت این بازی با قهرمانی پرسپولیس همراه باشد و ستاره دوم با قهرمانی در آسیا در لوگوی پرسپولیس نقش ببندد.

7474