پاکدل: خوشحالی نکردم چون صنعت نفت را دوست دارم

پاکدل: خوشحالی نکردم چون صنعت نفت را دوست دارم

پایگاه خبری فوتبالی- حامد پاکدل مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: من صنعت نفت را دوست دارم و همین موضوع باعث شد تا بعد از گل زدن به این تیم خوشحالی نکنم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حامد پاکدل درباره پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت شخصیت تیمی بالایی دارد و ما تیمی را شکست دادیم که در این هفته‌ها نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته بود. بعد از اولین پیروزی برابر ماشین‌سازی و تساوی مقابل پیکان اصلاً دوست نداشتیم برخی تصور کنند که این نتایج اتفاقی بوده است و انگیزه زیادی داشتیم تا صنعت نفت را هم شکست دهیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی درباره گل صنعت نفت که توسط داور مسابقه مردود اعلام شد، تصریح کرد: در این زمینه کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند. من فیلم صحنه گل حریف را دیدم و نظر خودم این است که مردود کردن گل آنها تصمیم درستی بود. در لحظه‌ای که بازیکن صنعت نفت توپ را ارسال می‌کند، بازیکن آنها روی دفاع چپ ما خطا می‌کند، از طرفی یکی از بازیکنان حریف هم در موقعیت آفساید قرار داشت. 

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم با ابراز خرسندی از زدن گل سه امتیازی تیمش برابر صنعت نفت و اینکه بعد از گل خوشحالی نکرد، گفت: خوشحالم که در این بازی برای تیمم گل زدم. این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود. البته من قبلاً پیراهن صنعت نفت را پوشیده بودم و برای این تیم احترام خاصی قائلم به همین دلیل دوست نداشتم بعد از گل زدن به نفتی‌ها خوشحالی کنم.

پاکدل در پایان صریح کرد: تیم ما بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کند و امیدوارم این روند خوب را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.

7474