صلاح: رئال مادرید یا بارسلونا؟ ببینیم چه پیش خواهد آمد

صلاح: رئال مادرید یا بارسلونا؟ ببینیم چه پیش خواهد آمد

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح، ستاره لیورپول، احتمال جدایی از این تیم و پیوستن خود به بارسلونا یا رئال مادرید در آینده را رد نکرد و مدعی شد که کسی نمی‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد. 

به گزارش فوتبالی، صلاح پس از جدایی از رم و پیوستن به لیورپول در سال 2017 دچار تحول بسیاری شده و با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر رسیده است. درخشش بازیکن تیم ملی مصر از نگاه‌ها دور نمانده و شایعاتی پیرامون احتمال حضور او در مادرید و بارسا نیز مطرح شده است. صلاح در پاسخ به این سوال که آیا احتمال انتقالش به دو تیم قدرتمند لالیگا وجود دارد به دیاریو آس گفت: " فکر می‌کنم رئال و بارسلونا دو باشگاه برتر در سطح جهانی هستند. کسی چه می‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما در حال حاضر تمرکز من روی قهرمانی دوباره در لیگ برتر و لیگ قهرمانان با لیورپول است. " 

او همچنین در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی خود را در لیورپول می‌بیند اظهار داشت: " این سوال سختی است اما در حال حاضر می‌توانم بگویم که همه چیز در دستان باشگاه است. البته که من می‌خواهم اینجا رکوردشکنی کنم و تکرار می‌کنم می‌خواهم تمام رکوردهای باشگاه را بشکنم اما همه چیز در اختیار باشگاه قرار دارد. "

1811