دیبالا امشب برای یوونتوس به میدان نخواهد رفت

دیبالا امشب برای یوونتوس به میدان نخواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو دیبالا در انتهای فصل گذشته با یک مصدومیت مواجه شد و زمانی که سری آ در ماه سپتامبر آغاز شد هم همچنان با آن درگیر بود. حالا خبر رسیده این مهاجم ۲۷ ساله در دیدار امشب برابر پارما غایب خواهد بود زیرا از یک مشکل عضلانی در تمرین دیروز رنج برده است.

به گزارش فوتبالی، دیبالا در ۴ بازی ابتدایی فصل حضور نداشت که ۲ بازی از آن به دلیل مصدومیت بود. پیرلو تا هفته پنجم سری آ و دیدار مقابل ورونا در نظر نداشت به او میدان دهد و در نهایت دیبالا اولین دیدار فصل خود را مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. از آن زمان دیبالا در ۸ بازی پیاپی در لیگ بازی کرد اما در دیدار مقابل آتالانتا تنها ۶ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. دیبالا حتی در تعطیلات ملی (بار اول در این فصل) مصدومیت از ناحیه معده پیدا کرد و به همین دلیل در تعطیلات دوم بابت بازی‌های ملی در ماه نوامبر به اردوی تیم ملی ملحق نشد.

حالا خبر رسیده به دلیل مشکل مصدومیت، دیبالا در بازی این هفته مقابل پارما بازی نمی‌کند و برای پنجمین بار در دیدارهای یوونتوس حضور نخواهد داشت. سایت فوتبال ایتالیا در این زمینه نوشته مصدومیت دیبالا خیلی جدی نیست و می‌تواند برای دیدار هفته بعد مقابل فیورنتینا در زمین مسابقه حضور یابد.

1101