بازیکن سابق بارسلونا و احتمال خداحافظی از فوتبال به دلیل مصدومیت وحشتناک

بازیکن سابق بارسلونا و احتمال خداحافظی از فوتبال به دلیل مصدومیت وحشتناک

پایگاه خبری فوتبالی – موسی واگه، بازیکن ۲۲ ساله سابق بارسلونا که در تیم پائوک یونان بازی می‌کند به دلیل مصدومیت شدیدی که در دیدار هفته گذشته برایش پیش آمد حداقل یک سال از فوتبال دور خواهد ماند و ممکن است حتی از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، او در یک صحنه در دقیقه ۵۹ دیدار مقابل قصد نجات دروازه تیمش را داشت و توپ را از چند سانتی متری دروازه دور کرد اما نتوانست خودش را کنترل کند و به داخل داروزه پرتاب شد. اتفاق بدی که افتاد گیر کردن زانوی راستش به تیرک بود که باعث شد آسیبی بسیار شدید به رباط صلیبی و زانوی راستش وارد شود.

این خبر را نشریه اسپورت منتشر و اعلام کرده واگه که تابستان امسال به طور قرضی از بارسلونا به پائوک پیوسته کارهای انتقالش به بارسلونا جهت عمل جراحی در حال انجام است. برخی رسانه‌ها با توجه به شدت جراحتی که برای واگه بوجود آمده ادعا کرده‌اند آینده کار او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد زیرا مشخص نیست بتواند باز هم با تمام توان در زمین حاضر شود.

واگه که محضول آکادمی یوپن است در سال ۲۰۱۸ به بارسلونا پیوست و پس از مدتی حضور در تیم دوم بارسلونا به تیم اصلی رسید. او سابقه ۴ بازی برای تیم اصلی در سال ۲۰۱۹ را هم دارد اما ابتدا به نیس و سپس به پائوک قرض داده شد.

1101