این ۱۰ نفر؛ پرسپولیسی‌هایی که از کاشیما تا دوحه تغییر رنگ ندادند

این ۱۰ نفر؛ پرسپولیسی‌هایی که از کاشیما تا دوحه تغییر رنگ ندادند

پایگاه خبری فوتبالی- ۱۰ بازیکن پرسپولیس در فینال سال ۲۰۱۸ هم عضو تیم بودند و حالا بار دیگر شانس حضور در این مسابقه را دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تا فرا رسیدن روز بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای زمان زیادی باقی نمانده است. سرخپوشان تهرانی به دنبال این هستند تا ماموریت نیمه‌تمام سال ۲۰۱۸ را تمام کنند و برای اولین بار به قهرمانی آسیا برسند و طلسم ۲۷ ساله فوتبال ایران را بشکنند.

۲ سال قبل تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ در ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر به کاشیما آنتلرز باخت و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. در این فصل اما یحیی گل‌محمدی و شاگردانش با وجود غایبانی که دارند به دنبال این هستند تا نتیجه‌ای بهتر را کسب کنند.

از بین بازیکنان کنونی پرسپولیس ۱۰ بازیکن سابقه حضور در تیم ۲۰۱۸ را هم دارند و الباقی تغییر کرده‌اند. از بین این ۱۰ نفر، هفت بازیکن در فینال ۲ سال پیش بازی کردند و سه نفر دیگر تنها روی نیمکت حضور داشتند. سید جلال حسینی، محمد انصاری، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احمدنوراللهی، امید عالیشاه، بوژیدار رادوشوویچ، سعید حسین‌پور و احسان حسینی این ۱۰ بازیکن را تشکیل دادند و حالا باید دید چند نفرشان به میدان می‌روند.

ناآماده بودن انصاری و کم بازی کردن سعید حسین پور، بوژیدار رادوشوویچ و احسان حسینی باعث شده تا حضور این سه نفر در بازی تقریبا منتفی باشد اما ۶ نفر دیگر می‌توانند از ابتدا یا به عنوان بازیکن تعویضی در زمین حضور داشته باشند.

7474