آخرین رکوردی که لواندوفسکی پیش از بردن جایزه شکست

آخرین رکوردی که لواندوفسکی پیش از بردن جایزه شکست

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 از سوی فیفا و با رای کاپیتان‌ها و مربیان ملی برگزیده شد. او بدون شک بهترین عملکرد را در سال 2020 داشت و بردن این جایزه توسط او کاملا عادلانه بود و مهاجم لهستانی مستحق فتح جایزه The best در سال 2020 بود، اما رابرت لواندوفسکی پیش از به پایان رسیدن سال 2020 و بردن جایزه‌ی بهترین بازیکن سال یک رکورد را در بوندسلیگا از آن خود کرد.

به گزارش فوتبالی، رابرت لواندوفسکی در آخرین بازی بایرن مونیخ در بوندسلیگا مقابل وولفسبورگ موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کرد. لواندوفسکی با این گل‌ها از 250 گل در بوندسلیگا عبور کرد و به عدد 251 رسید. اکنون با این تعداد گلی که رابرت لواندوفسکی به ثمر رسانده است، فقط کلاوس فیشر و گرهارد مولر بالاتر از او هستند و این احتمال وجود دارد که رابرت لواندوفسکی رکورد آن‌ها را هم شکسته و به تنهایی تبدیل به بهترین گلزن تاریخ بوندسلیگا شود.

گفتنی است که رابرت لواندوفسکی در 332 بازی به اولین بازیکن غیر آلمانی تبدیل شد که به این رکورد میرسد. باید دید که ادامه‌ی روند مهاجم لهستانی به چه شکل خواهد بود. او فعلا در سال 2020 تبدیل به بهترین بازیکن جهان شد.

1470