باصفا: چرا در استقلال مثل مجتبی جباری نشدم

باصفا: چرا در استقلال مثل مجتبی جباری نشدم

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پایان دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی تبریز، هافبک سابق آبی‌پوشان پایتخت از آخرین شرایط خود گفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ بیستم، دو تیم سایپا و ماشین سازی در ورزشگاه پاس قوامین تهران در یک بازی کم برخورد و کم موقعیت به تساوی بدون گل رضایت دادند؛ ایمان باصفا هافبک میانی تیم ماشین سازی تبریز که سابقه بازی در تیم استقلال را هم در کارنامه خود دارد، پس از اتمام بازی درباره شرایط دیدار امروز گفت: نیمه اول با برنامه‌ای که مربی برای تیم در نظر گرفته بود، ما صبورانه بازی کردیم چرا که می‌دانستیم تیم جوان و با انگیزه‌ای سایپا تیم ما را با پرس سنگین تحت فشار خواهد گذاشت؛ همانطور که گفتم کادرفنی این نکته را به ما گفته بودند و ما بازی را کنترل کردیم تا به نیمه دوم برسیم. در نیمه دوم ما حتی می‌توانستیم به گل برسیم اما به هر حال فوتبال است و انشالله این امتیاز گرفتن ما بتواند شروع امتیاز جمع‌کردن‌های ما در بازی‌های آتی باشد.

باصفا در پاسخ به سوالی درباره بقای ماشین سازی در لیگ برتر گفت: قاعدتا صددرصد تمام هدف مجموعه این است که ما در لیگ برتر بمانیم و سهمیه استان را حفظ کنیم اما تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شدند و بازی به بازی ما تمرکزمان را روی همان مسابقه می‌گذاریم و می‌رویم که بتوانیم حداکثر امتیاز را بگیریم؛ من دلم روشن است که این تیم می‌تواند در لیگ برتر بماند.

هافبک ماشین‌سازی درباره تعریف امیر قلعه‌نویی که چندین سال قبل و در دوران حضور باصفا در استقلال گفته بود می‌خواهد از او یک مجتبی جباری بسازد و تغییر مسیر فوتبالی‌اش، گفت: یکسری شرایط در فوتبال ما است که من تاکنون جایی نگفته‌ام؛ مثلاً من یکسال قرضی به استقلال خوزستان رفتم همان سالی که استقلال بودم، اما اگر می‌ماندم شاید می‌شدم مثل فرشید اسماعیلی. اسماعیلی هم داشت از تیم جدا می‌شد و در آستانه جدایی از تیم بود اما ماند و شد فرشید اسماعیلی. من که به استقلال خوزستان رفتم و برگشتم، کادرفنی تیم کاملا تغییر کرد و آقای مظلومی به جای آقای قلعه‌نویی آمدند، من در آن سال سرباز شدم و دو سال خدمت هم که همه می‌دانند چه می‌گذرد و آن شرایط خوب از من گرفته شد. آقای قلعه‌نویی همیشه گفته‌ام که بزرگ فوتبال ایران و آسیا هستند و من کل زندگی‌ام را مدیون ایشان هستم.

7474