ابهام یحیی برای میانه میدان، سرلک به جای کمال؟

ابهام یحیی برای میانه میدان، سرلک به جای کمال؟

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد سرلک هافبک دفاعی قرمزها که عملکردش در آسیا فراتر از حد انتظار بوده به نظر می رسد یکی از مردان ثابت یحیی گل محمدی در بازی فینال مقابل اولسان هیوندای باشد.

به گزارش فوتبالی، شاید یکی از بزرگ‌ترین معماهای یحیی برای دیدار فینال آسیا، به انتخاب از میان سرلک و کمال کامیابی‌نیا مربوط شود. هر دو نفر در جریان دیدارهای آسیایی قبلی، سابقه حضور فیکس و نشستن روی نیمکت پرسپولیس را داشته‌اند. 

با این حال با در نظر گرفتن چند نمایش اخیر این دو بازیکن در لیگ برتر، به نظر می‌رسد شانس سرلک به دلیل درخشش در بازی آخر قرمزها مقابل شهرخودرو که موفق به گلزنی نیز شد برای بازی در این مسابقه به مراتب بیشتر خواهد بود.

تیم اولسان اعتقاد زیادی به بازی مالکانه و به گردش درآوردن توپ با پاس‌های کوتاه در وسط زمین دارد و سرلک به کمک مهارتش در قطع کردن توپ و ارتباط بین بازیکنان، می‌تواند به یک مهره بسیار مهم برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شود. بعید نیست یحیی در ترکیب ثابت از میلاد استفاده کند و در ادامه مسابقه، کمال را به جای او به ترکیب بفرستد.

سرلک در بازی مقابل النصر عربستان و زمانی که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، نشان داد که چه اعتماد به نفسی دارد. خیلی‌ها تصور می‌کردند میلاد برای نیمکت پرسپولیس خریداری شده اما او در طول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تا رسیدن به فینال استثنایی نشان داد و به همه ثابت کرد که می‌تواند بخشی از ترکیب 11 نفره یحیی برای بازی مقابل اولسان هیوندای باشد.

7655