نیکبخت: می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم/ از گل‌هایمان به خوبی دفاع کردیم

نیکبخت: می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم/ از گل‌هایمان به خوبی دفاع کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: از چیزی که راضی نیستیم این است که بچه‌ها می‌توانستند خیلی بهتر از این کار کنند اما ما زمان کمی داشته‌ایم.

به گزارش فوتبالی، علی نیکبخت، مربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم از نتیجه‌ای که کسب شده است. در ابتدا جا دارد به تیم خوب پیکان و کادر فنی این تیم تبریک بگویم. آن‌ها تیم قابل احترامی دارند اما ما برای این بازی برنامه داشتیم و الحمدالله به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

وی افزود: در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول خیلی با حوصله و منطقی فوتبال بازی کردیم. از جلو پرس کرده و توپ‌گیری کردیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم متأسفانه یک مقدار تحت تأثیر نتیجه و شرایط بازی تیم حریف قرار گرفتیم و آن نظم خاص را نداشتیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: از 3 گلی که زده بودیم خوب دفاع کردیم. اگر یک مقدار دقت می‌کردیم می‌توانستیم در ضد حمله به گل‌های بعدی هم برسیم.

نیکبخت با اشاره به تأثیر حضور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: خدا را شکر کرده و این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم. جای آن‌ها خیلی خالی است، واقعاً اگر تماشاگر در ورزشگاه باشد، فشاری که به تیم حریف وارد می‌شود دوچندان است. هیجانی که به بازیکنان ما برای بهتر بازی کردن می‌دهند نیز خیلی بیشتر است. ولی دعای آن‌ها پشت سر ما بوده و الحمدالله خوب کار می‌کنیم. امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد تاکتیک بازی تراکتور در نیمه دوم خاطرنشان کرد: از چیزی که راضی نیستیم این است که بچه‌ها می‌توانستند خیلی بهتر از این کار کنند اما ما زمان کمی داشته‌ایم. در مجموع 3 جلسه برای این دو بازی تمرین کردیم. با 3 جلسه نمی‌توان خیلی چیزها را به بچه‌ها بگوییم اما چون بازیکنان ما بازیکنان بزرگی هستند، زودتر متوجه خواسته‌ها و برنامه‌ها می‌شوند.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پایان گفت: دوست داشتیم که در نیمه دوم از این بهتر باشیم. اگر مانند نیمه اول بازی می‌گردیم، قطعاً آمار گل‌مان خیلی بیشتر می‌شد. بازی بچه‌ها در نیمه دوم کمی استرس، اضطراب و تنش همراه شد که این موضوع به خاطر تیم حریف، تعویض‌ها و پاس بلندهایی بود که می‌دادند. در اول به دنبال خنثی تیم حریف بودیم ولی نتوانستیم کاری که در نیمه اول انجام دادیم را دوباره انجام دهیم.

7474