گل‌گهر سیرجان 3 - شهرخودرو یک/ سه گل و سه امتیاز با هت تریک منشای آقای گل

گل‌گهر سیرجان 3 - شهرخودرو یک/ سه گل و سه امتیاز با هت تریک منشای آقای گل

پایگاه خبری فوتبالی- گل گهر سیرجان موفق شد با سه گل شهرخودرو را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، گل گهر سیرجان موفق شد با هت‌تریک گادوین منشا، شهرخودرو را شکست دهد. تک گل شاگردان مهدی رحمتی در این دیدار را صادق صادقی با شوت زیبا و از راه دور خود به ثمر رساند.

*جمعه ۲۸ آذر ۹۹

 گل گهر– شهر خودرو 

تیم داوری: حمید حاج ملک – مهدی الوندی – عسگر محمدی- کمیل غلامی

ترکیب گل‌گهر

علیرضا حقیقی، ارمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سیدعلیرضا ابراهیمی، بهانه برزای، پیمان رنجبری، میلاد زکی پور، سعید صادقی، احمدرضا زنده روح، علی قربانعلی، گادوین منشا 

ترکیب شهرخودرو

میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، رحمان جعفری، امین قاسمی نژاد، محمد علی فرامرزی، ازاد جعفرزاده، صادق صادقی، امیرحسین کریمی

شرح گل ها:

گل گهر یک - شهرخودرو صفر (گادوین منشا دقیقه 45): نفود بسیار خوب زکی زاده به محوطه جریمه  با پاس در عرض او همراه شد و روی تیرک اول منشا با دخالت به موقع گل اول بازی را در دقیقه 45 ثبت کرد. 

گل‌ گهر 2 - شهرخودرو صفر (گادوین منشا دقیقه 66): منشا که در نیمه دوم تلاش زیادی برای گلزنی داشت، در دقیقه 65 روی پاس آشوری و یک ضربه که با خونسردی کامل در داخل محوطه شش قدم زده شد، به گل دوم رسید.

گل گهر 3 - شهرخودرو صفر (گادوین منشا دقیقه 69): اینبار هم منشا به خوبی توانست در کنار عاشوی ضدحمله سریعی را ترتیب بدهد و  پاس این بازیکن را در دقیقه 70 با یک ضربه چیپ به گل سوم بازی و البته خودش تبدیل کرد. 

گل گهر 3 - شهرخودرو یک (صادق صادقی دقیقه 77): اینبار هم منشا به خوبی توانست در کنار عاشوی ضدحمله سریعی را ترتیب بدهد و  پاس این بازیکن را در دقیقه 70 با یک ضربه چیپ به گل سوم بازی و البته خودش تبدیل کرد. 

کارت زرد:

گل‌گهر سیرجان: علیرضا علیزاده (51)

6641