عیدی: فکر نمی‌کنم نداشتن سرمربی تاثیری در عملکرد تراکتوری‌ها داشته باشد/ باید روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم

عیدی: فکر نمی‌کنم نداشتن سرمربی تاثیری در عملکرد تراکتوری‌ها داشته باشد/ باید روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: برای بهتر شدن لازم است روی نقاط ضعف و قوت تیم خود کار کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، مجید عیدی در مورد بازی هفته هفتم تیم فوتبال پیکان مقابل تراکتور، اظهار داشت: بازی سختی پیش‌رو داریم. تراکتور از تیم‌های پُرمهره و قدرتمند لیگ برتر است. با این حال، تیم ما برای کسب امتیاز به تبریز آمده است. از نظر روحی و بدنی آماده این بازی هستیم و همه تلاش خود را می‌کنیم دست پر از تبریز برگردیم.

وی با اشاره به تغییراتی که در کادرفنی تیم تراکتور ایجاد شده، گفت: تراکتور در هر شرایطی قدرتمند است. بازیکنان باتجربه‌ای دارد و کادرفنی این تیم از ملی‌پوشان هستند و می‌توانند به خوبی تیم را آماده بازی کنند. فکر نمی‌کنم نداشتن سرمربی ثابت تاثیری در عملکردشان داشته باشد. هرچند شاید تغییرات اخیر و هماهنگ شدن با دیدگاه مربی جدید کمی برای‌شان سخت باشد. با این حال، نباید این تیم را دست کم گرفت چراکه بازیکنان بزرگی دارد که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در مورد روند رو به رشد این تیم تصریح کرد: کادرفنی و خیلی از بازیکنان از جمله من دیر به تیم اضافه شدیم ولی خیلی زود خود را با مربیان هماهنگ کردیم. هر مربی دیدگاه خاص خود را دارد و انتقال این دیدگاه زمان‌بر است. با این حال، تیم ما خیلی زود با کادرفنی هماهنگ شد و این هماهنگی برای من جالب بود. امیدوارم در پایان فصل رتبه خوبی کسب کرده و به نتیجه دلخواه برسیم.

عیدی با اشاره به این که می‌توانستند در بازی با تیم آلومینیوم برنده میدان باشند خاطرنشان کرد: موقعیت‌های زیادی را در بازی با تیم آلومینیوم از دست دادیم. البته قرار نیست همه توپ‌ها به گل تبدیل شود. برای بهتر شدن لازم است روی نقاط ضعف و قوت تیم خود کار کنیم. من به این تیم خیلی امیدوارم و می‌دانم می‌توانیم این روند را ادامه دهیم اگر با دقت بیشتری بازی کنیم مشکل گلزنی هم حل می‌شود و تیم بهتری خواهیم شد. 

6641