انتقام بیل از زیدان؛ گرت به زیزو رای نداد

انتقام بیل از زیدان؛ گرت به زیزو رای نداد

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید که قرضی به تاتنهام رفته از مربی سابقش انتقام گرفت. در حقیقت بیل هرگز رابطه خوبی با زیدان نداشت و حالا در رای گیری بهترین های سال فوتبال جهان تصمیم گرفت که به زیزو رای ندهد.

به گزارش فوتبالی، بیل در هیچ کدام از سه گزینه خود برای بهترین مربی سال فوتبال جهان به زیدان رای نداد. رای اول او به هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ بود، در جایگاه دوم به یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول رای داد و در نهایت در جایگاه سوم به جولن لوپتگی مربی سابقش در رئال مادرید رای داد که پنج ماه با او کار کرده بود. 

راموس، مودریچ و هازارد بازیکنان کنونی رئال مادرید به زیدان رای دادند اما به نظر می رسد که بیل به هیچ وجه حاضر نیست که زیدان را ببخشد. زیزو در دوره اولش در رئال با بیل به مشکل خورده بود و حتی گرت  پس از دبل در فینال چمپیونزلیگ 2018 تهدید به جدایی از رئال کرد اما وقتی که زیدان استعفا داد، بازیکن ولزی تصمیم گرفت که بماند. وقتی زیدان به رئال برگشت، مشخص بود که او و بیل نمی توانند با هم کار کنند و در نهایت بازیکن ولزی در تابستان 2020 برای یک فصل به صورت قرضی راهی تیم سابقش تاتنهام شد و اگر زیزو فصل بعد هم در رئال باشد، بعید است که گرت سال پایانی قراردادش را در رئال مادرید سپری کند.

4125